From Luton to Manchester - UK's Trip



Memandangkan Londan kitaorang dah pergi , kitaorang plan untuk pergi ke tempat yang jauh dulu. Antara tempat yang wajib pegi Stadium Manchester (tu syarat member yg sorang ni dapat lesen ke London). So, Planning awal pagi dari Luton kitaorang drive ke Manchester. Pejalanan dalam 3 jam lebih kalau drive. Satu benda yang kena ingat kalau travel ke negara orang putih ni, sediakan botol Mineral Kosong untuk isi Air time ke tandas...kekeke.. kita sini ada paip. dorang sana tak de..hehehe.. kena pepandai le. Sepanjang pejalanan senang nak jumpa kawasan rehat "Services", kalau sini panggil RnR, sana "services" je.







 Semangat akak sorang ni

Serious tak banyak tempat yang kitaorang pegi time kat Manchester memandangkan hujan lebat. Keluar stadium je memang gelap. Cuma pergi makan and the balik ke hotel berehat je.

 Restoran Makanan Afgas "Al-Taiba" . Makanan memang the Best. Siap ada notis kat luar kedai " Minumam percuma untuk rakyat Malaysia"...hehehe





Muka heppi masing2 bila dapat makanan...nasi..hehehe

. Hidangan untuk 4 orang makan around £25 . sampai tak habis, bungkus bawak balik lagi. Kira murah lah dengan Pound dan quantity makananye. Ada kambing bakar, ayam, kebab, sayur2 dan Mint Tea lagi.

Kenyang makan terus ke hotel Elton Bank" untuk check in. Dekat je dengan tempat makan ni. Hotel budget je pun. Ala, setakat nak tido and esok nak gerak ke Liverpool je. Booking 2 hari sebelum datang dah booking melalui www.agoda.com :) 












Comments

Popular posts from this blog

Ros Chalet , Cameron Highland (Tanah Rata , Taman Sedia)

Burnt sugar apam ? (Apam Gula Hangus )

MyLot.com : Paid Per Post Forum ( Online money Making..Absolutely Free)